fredag 27 maj 2011

regn

Här råder riktigt gråväder idag, regnet har öst ner hela dagen, och det ser inte ut att sluta än på ett tag.
Fredag, äntligen, men på nått vis känns det som nån helt annan dag, inte som"snart är det helg".
Kanske är det vädret.

Hörde för en stund sen om en ordentlig krock mellan två personbilar vid korsningen bredvid kyrkan. Jag blir alltid orolig när jag hör sånt, går igenom i tankarna vilka jag känner som brukar åka den vägen, ringer dom närmaste för att kolla så det inte är nån av dom.

I helgen ska vi åka till närmaste större stad, jag och dottern, dags att inhandla examenskläder.
Skönt med lite "oss-tjejer-emellan"-tid ibland.
Hoppas det blir bättre väder.

1 kommentar:

  1. wsalam syrran, det är en rätt som även indier har osv, min familj ogillar russin tex, jag älskar det, så mamma gör två rätter åt halva halva hehe..köttbullar, kycklingfilebitar, osv
    tror du kan jämföra det med paela

    SvaraRadera